7 клас зарубіжна література
А показати йому живих акул;
Б навчити сина вести літак;
В син допомагав йому;
Г утішити хлопця, знайти з ним спільну мову.
2. Акула-кішка кинулася на Бена, тому що …
А він випадково вимазав себе кров’ю від кінського м’яса;
Б її роздратував вигляд та звук кінокамери в руках Бена;
В акула захищала територію, на якій полювала;
Г Бен ударив акулу.
3. Людина має залишатися собою у складних життєвих ситуаціях, бути вірною своїм моральним принципам – це головна ідея твору:
А «Останній дюйм»; Б «Айвенго»; В «Лист до сина»; Г «Балада про Схід і Захід».
4. Конфлікт у творі Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід» стався через:
А повстання афганців;
Б украдену Камалем лошицю;
В незадоволення індійців своїм становищем;
Г відняту у місцевого населення отару овець.
5. Після сутички з Полковничим сином Камаль відправляє свого сина :
А зі зверненням до повстанців припинити війну;
Б переслідувати свого суперника;
В на службу британській короні;
Г до форту на поєдинок з полковником.
6. Охарактеризуйте образ Бена як пілота і батька з оповідання Дж.Олдріджа «Останній дюйм».
8. ( 3б.) Виконайте одне завдання на вибір:
А Висловіть своє власне судження про проблему духовного випробування людини та її моральної стійкості у творах письменників та в нашому житті.
Б Сформулюйте кодекс честі героїв поетичних творів Р. Кіплінга «Лист до сина», «Балада про Схід і Захід».
В У чому полягає своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей в оповіданні Дж. Олдріджа «Останній дюйм»?
Г Висловіть своє судження про те, що таке сімейні цінності та як вони утверджуються в оповіданні Дж. Олдріджа «Останній дюйм».
Дистанційне навчання 04.12.2023.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА «ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА У ДЗЕРКАЛІ ЛІТЕРАТУРИ»
- Я переконаний, що вбивство під приводом війни не перестає бути вбивством (А. Ейнштейн).
- Солдати з Вестерплятте - це...
- Чи близька тема твору "Хлопчик у смугастій піжамі" дітям сьогодні?
Обрати одну тему та написати розгорнуту відповідь(1-1,5 сторінки)
варіанти відповідей декілька
Півострів біля Гданська
Півострів біля Нідерландів
Півострів біля Німеччини
Півострів на балтійському березі Польщі
2.Символом чого є "чорний птах", що
"Кружляє над душею, над думками"?
варіанти відповідей
Холодної осені
Віри й щастя
Смерті і безнадії
Пустого життя
3.Чим було "біляве пасмо хмар" (поезія "Про назву концтабору Бухенвальд")
варіанти відповідей
димом від згорілих Карпат
димом над рідними горами
димом з далекої Батьківщини
димом спалених людей
4.Яке місто згадується в поезії А. Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд»?
варіанти відповідей
Берлін
Веймар
Гданськ
Варшава
5.Який переклад має назва «Бухенвальд»?
варіанти відповідей
Тисовий ліс
Дубовий ліс
Буковий ліс
Смерековий ліс
6. Який художній засіб використано «дні спинили плин», «до неба лавами ішли солдати з Вестерплятте», «ми в хмарах після бур», «не брали нас гармати»
у творі "Пісня про солдатів з Вестерплятте" К. Галчинського
варіанти відповідей
Епітети
Порівняння
Метафори
Гіперболи
Дистанційне навчання 06.11.2023
Тема.Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки
Переглянути відео
Дистанційне навчання 19.10.23
Висловлювання про одну з балад із наведенням прикладів та цитуванням.
Теорія. Пригадаємо.
Балада (від Прованс. balada — танцювальна пісня) — це невеликий віршований ліро-епічний твір казково-фантастичного, легендарно-історичного чи героїчного змісту.
Ознаки народної балади:
Колективний автор (народ);
Традиційна будова;
Провідні теми – нещасливе кохання, помста, героїчні діяння, фантастичні події та ін.;
Зв'язок з піснею, танцем;
Існування в різних варіантах;
Народні мотиви (зрада, розставання, повернення, передчуття, лиховісні сили, впізнання, боротьба зі смертю, перетворення та ін.) й образи (зокрема фантастичні);
Віршована та прозова форми.
Ознаки літературної балади:
Індивідуальне авторство (письменник);
Вільна будова;
Широке коло тем и проблем – історичні події, боротьба за незалежність, кохання, питання людьского буття тощо;
Існування в одному авторському варіанті;
Творче використання автором традиційного фольклору (фантастика, мотиви і образи, символи, гіперболи, постійні епітети, метафори, порівняння та ін.;
Віршована форма, балада поєднується з іншими літературними жанрами (вірш, поема).
Завдання.
Висловити власну думку про одну з балад із приведенням прикладів та цитуванням.
Перелік тем (за вибором):
- Охарактеризуйте образ короля Ліра. Наведіть відповідні цитати або приклади.
- Чому, на Вашу думку, історія про короля Ліра завжди є актуальною? Наведіть відповідні цитати або приклади.
- Скільки разів і чому помилився король Лір? У чому була його найбільша помилка? Наведіть відповідні цитати або приклади.
- Охарактеризуйте образ Робін Гуда. Наведіть відповідні цитати або приклади.
- У які моменти Робін Гуд виявив свої чесноти: відвагу, винахідливість, вірність в коханні, уміння розбиратись в людях, бажання захищати знедолених, скромність та ін. ? Наведіть відповідні цитати або приклади.
- Як характеризують Робін Гуда його слова? Наведіть відповідні цитати або приклади.
- Скільки, на Вашу думку, перемог здобув лицар Делорж у баладі Шиллера «Рукавичка»? Наведіть відповідні цитати.
- Охарактеризуйте образ головної героїні твору А. Міцкевича «Світязь». Наведіть відповідні цитати або приклади.
- Які традиції фольклору виявились в баладі «Світязь»? Наведіть відповідні цитати або приклади.
- Визначте провідні ідеї твору А. Міцкевича «Світязь». Наведіть цитати, у яких вони утверджуються.
1.Визначте основні ознаки жанру балади
Про короля Ліра відомо, що він ...
Котра із доньок НЕ говорила батькові високих слів, не запевняла надміру його в тому, що її любов до нього вічна і самовіддана?
1.Визначте основні ознаки жанру балади
Про короля Ліра відомо, що він ...
Котра із доньок НЕ говорила батькові високих слів, не запевняла надміру його в тому, що її любов до нього вічна і самовіддана?
Завдання(зразок!! Не повторювати!)
👀 Створи асоціативний портрет слова фольклор.
Наприклад:
Ф – фантастика
О – обжинкові пісні
Л – легенди
Ь
К – казки, колядки, колискові
Л – лірика
О – опис
Р – русальні пісні
☝Як виглядає, на твою думку, русалка? Намалюй її словесний портрет.
💥 Гра «Політ фантазії». На промінчиках «сонечка» напиши слова чи словосполучення, які спадають на думку, коли чуєш слово «колискова».
Колискова |
Орієнтовні відповіді: зорі, мамина пісня, котик-мурчик, дитятко,
заглядає вечір, лагідне слово, ніжна мелодія, …
💢Назви кольори, запахи і звуки, які ти уявляєш, читаючи поезію.
Наприклад:
Кольори: зелений, вишневий, голубий, білий …
Звуки : гудуть хрущі, порив вітру, сміх, шелест листя у саду …
Запахи: запах пирогів, які щойно вийняли з печі; аромат цвіту вишень; свіже повітря у полі…
«Червона рута»
«Може, десь у лісах
Ти чар-зілля шукала,
Сонце – руту знайшла
І мене зчарувала?»
👍 Склади сенкан зі словом козак.
Наприклад:
Козак.
Самотній, згорьований.
Шукає, страждає, плаче.
На чужині важко знайти щастя.
Сирота.
3. стр.326-346 "Скеллинг"
Тема. 22
Дистанційне навчання 22
Тема.
Комментарии
Отправить комментарий