9 клас зарубіжна література


Дистанційне навчання 15.05.2024

КР Узагальнення знань з теми «Література ХХ – ХХІ ст.. У пошуках себе і високого польоту»

Написати творчу роботу на одну із тем:

· Головні життєві цінності в казці-притчі А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц».

· Чого мене навчив Маленький принц?

· Особистість і Зграя (за притчею Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»)

· Проблема взаємин дітей і дорослих (за твором «Коли відпочивають янголи» або «Буба»)

Дистанційне навчання  15.04 2024
КР Узагальнення знань з теми «Література бароко і класицизму» Тестування з вивченої теми
І рівень

1. Джон Донн – це поет:

а) англійський;

б) французький;

в) іспанський.

2. Поетична збірка, яка прославила Джона Донна як поета має назву:

а) «Улюблені сонети»;

б) «Книга пісень»;

в) «Священні сонети».

3. Жан Батіст Мольєр народився в:

а) Лондоні;

б) Парижі;

в) Берліні.

4. Ідея сонета № 19 «Щоб мучить мене…» Джона Донна:

а) заклик цінувати щасливі миті життя;

б) заклик приймати життя таким, яким воно є;

в) заклик жити за законами Божими, не дивлячись на те, що життя сповнене спокус.

5. Герой п’єси Мольєра «Міщанин-шляхтич» граф Дорант закоханий у:

а) Дорімену;

б) Люсіль;

в) Ніколь.

6. Яким настроєм просякнутий сонет № 19 «Щоб мучить мене…» Джона Донна?

а) радісним сприйняттям життя;

б) розчарування у житті;

в) страх перед Богом, каяття в гріхах.

ІІ рівень

7. Дайте визначення сонету як поетичного жанру.

8. На який період часу припадає розквіт українського бароко, хто є його представником?

9. Назвіть пари закоханих один в одного героїв п’єси Мольєра «Міщанин-шляхтич».

ІІІ рівень

10. Дайте визначення класицизму як літературного напряму.

11. Визначте проблематику  п’єси Мольєра «Міщанин-шляхтич».

ІV рівень

12. Твір-мініатюра (7 речень)

Характеристика образу пана Журдена з п’єси Мольєра «Міщанин-шляхтич»

 



Дистанційне навчання 04.03.-06.03.2024
Тема.Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Презентація творчо-дослідницького культурологічного мініпроєкту.
1.Переглянути відео
2.Виконати завдання.стор.230-233(опрацювати матеріал, скласти мініпроєкт),стор.233-239(виразно читати поезії)
3.Зробити за матеріалами по три види творчих  робіт (письмово, самостійно, творчо!!!)
Зразки виконання різних видів робіт
Завдання(зразок!! Не повторювати!)

  💥 Створи асоціативний портрет слова фольклор.

Наприклад:

Ф    – фантастика

О   –  обжинкові пісні

Л   – легенди

Ь

К  –  казки, колядки, колискові

Л  – лірика

О  – опис

Р  – русальні пісні

 ☝  Як виглядає, на твою думку, русалка?  Намалюй  її словесний  портрет.

  👀 Гра «Політ фантазії». На промінчиках «сонечка» напиши слова чи словосполучення, які спадають на думку, коли чуєш слово «колискова».

 

Колискова


 

 Орієнтовні відповіді: зорі, мамина пісня, котик-мурчик,  дитятко,


заглядає вечір, лагідне слово, ніжна мелодія,  …

☝   Назви кольори,  запахи і звуки, які ти уявляєш, читаючи поезію.

Наприклад:

Кольори: зелений, вишневий, голубий, білий …

Звуки : гудуть хрущі, порив вітру, сміх, шелест листя у саду …

Запахи: запах пирогів, які щойно вийняли з печі; аромат  цвіту вишень; свіже повітря у полі…

                                                          «Червона рута»

«Може, десь у лісах

Ти  чар-зілля шукала,

Сонце – руту знайшла


І мене  зчарувала?»

  🙋 Склади  сенкан  зі словом козак.

Наприклад: 

Козак.

Самотній, згорьований.

Шукає, страждає, плаче.

На чужині важко знайти щастя.

Сирота.

Дистанційне навчання 26.02.2024

КР.Тема.Література Відродження

Запитання і вірні відповіді записувати повністю

1. Який ліричний жанр увічнив ім’я Петрарки?

а) сонет; б) мадригал; в) секстина.

2. До кого звернулася по допомогу Джульєтта, коли батько примусив її вийти заміж за Париса (за трагедією Вільяма Шекспіра «Ромео і Джульєтта»)

а) до мамки; б) до аптекаря; в) до брата Лоренцо.

3. Що правило Дон Кіхотові за шолом ( за романом Мігеля де Сервантеса «Дон Кіхот з Ламанчі»)? а) каструля; б) мідниця для гоління; в) казанок.

4. Як галерники віддячили Дон Кіхотові за своє визволення? а) пішли до Тобоса, щоб уславити його перед Дульсінеєю; б) побили його камінням та пограбували; в) чемно подякували і пішли своєю дорогою.

5. Хто висвятив Дон Кіхота в рицарі? а) кастелян; б) король; в) корчмар.

6. Що чи кого Дон Кіхот сприйняв за 30 велетнів і вступив з ними у бій?

а) селян; б) ченців; в) вітряки.

7.Що таке сонет? Що ви знаєте про його основоположника?(розгорнута відповідь)

8. Що означає слово « гуманізм»?(розгорнута відповідь)

9. Розкрийте поняття «вічний образ» на прикладі образу Дон Кіхота (за романом М. де Сервантеса «Дон Кіхот з Ламанчі»)

Дистанційне навчання 28.02.2024

Твір-роздум на морально-етичну тему за трагедією В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта» або за романом М. де Сервантеса «Дон Кіхот»

1.Скласти план 

2.Підібрати цитати з творів

3.Написати твір самостійно

Дистанційне навчання 22.01.2023

Вільям Шекспір (1564–1616). Сонет № 66. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва.

Переглянути відео


Вивчити сонет №66 напам'ять

Дистанційне навчання 20.12.23

КР з теми"Нові обрії європейського роману"

Дати відповіді на запитання (запитання та вірні відповіді записувати повністю)

1.     Комедія – це … 

2.     У чому особливості повісті Оноре де Бальзака «Гобсек»? 

3.    Реалізм – це…

Напишіть есе за однією з тем:

 «Сила і влада грошей у людському суспільстві»(за прочитаними творами)

         «Чи зробило золото кого-небудь щасливим?» (за прочитаними творами)




Дистанційне навчання 04.12.23
КР з теми "Романтизм" Різнорівневі завдання

1. Хто такий романтичний  герой? Охарактеризуйте його. 

2. Що вам відомо про збірку  «КНИГА ПІСЕНЬ».

3. Яку історію розповів Мазепа королю? 

4. Напишіть роздум «Чим мені близький ліричний герой віршів Г. Гейне».

Або

Есе «Тема кохання в ліриці Г. Гейне і Дж. Байрона».

5. Запишіть характерні ознаки романтизму.

6. Що, на вашу думку, уособлює образ Лорелеї у вірші Гейне?

7. Які риси романтичного героя притаманні байронівському Прометеєві?



Дистанційне навчання 29.11.23
Тема.Романтизм
1.Переглянути відео за посиланням

2.Створити конспект(ментальну карту) за почутим(Основні дати, представники, ознаки романтизму, твори романтиків)

3.Вірш прочитати

МІЙ ДУХ ЯК НІЧ...

Я ще вчуваю арфи глас,

Нехай воркує жалібніш

І тішить слух в останній час.

Як ще надія в серці спить,

Її розбудить віщий спів.

Як є сльоза, вона збіжить,

Поки мій мозок не згорів.

Але суворо й смутно грай,

Додай жалю в свій перший звук.

Молю тебе, заплакать дай,

Бо розпадеться серце з мук.

Воно в собі терпить давно,

Давно вже в ньому вщерть образ,

Як не поможе спів, воно

Од мук тяжких порветься враз!

2.Аналізувати(переписати в зошити!!!)

Своєрідність вірша «Мій дух як ніч»:

— жанр — елегія;

— цикл «Єврейські мелодії»;

— джерело — Старий Заповіт;

— ритміко-інтонаційна переривчастість, піднесена лексика;

— ліричний герой — самотня людина, що страждає;

— трагізм світовідчуття ліричного героя, суперечливість його почуттів;

— співець-спаситель як посланець Господа;

— поєднання біблійних мотивів із сучасними авторові.





Дистанційне навчання     02- 04.10.23
Тема.Просвітництво.
1.Виконати роботу за питаннями і надіслати

Питання1
У якому рядку зазначено правильно представників доби Просвітництва?
варіанти відповідей



---Д. Дідро,      Ж. Ж. Руссо,          Вольтер,         Дж. Свіфт,          Г. Гейне


----Д.Дідро,                               Мольєр,                 Ж. Ж. Руссо,     Дж. Свіфт

питання 2


В якій країні зародилося Просвітництво?
варіанти відповідей


Англія

Франція
Італія
Німеччина

Запитання 3


Просвітництво - це
варіанти відповідей

Літературний напрям, символом якого є поєднання духовного й тілесного

Ідейно-культурний рух, який грунтувався на вірі в силу людського розуму та знань

Літературний напрям, характерною рисою якого є поєднання реальності та ілюзії

Запитання 4

У якому з напрямів літератури митці освітлювали культ почуттів?
варіанти відповідей

реалізм

класицизм

сентименталізм


Запитання 5

Просвітництво - це напрям у мистецтві
варіанти відповідей


XVII століття

XVIII століття

XIX століття


XX століття

запитання 6     Нові ознаки просвітницького класицизму XVIII ст. -
варіанти відповідей

Нові ідеї — служіння людству, перетворення суспільства.

Повчальність
Гармонійність будови творів


Запитання 7

Які напрямки (стилі) були популярні в епоху Просвітництва?
варіанти відповідей

---просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, рококо


----просвітницький класицизм, сентименталізм, просвітницький реалізм, бароко

-----просвітницький класицизм, сентименталізм, просвітницький реалізм, рококо.

Запитання 8

Батько не зважає на переживання сина (в «Травневій пісні» Й.В. Гете), бо вважає, що
варіанти відповідей

вільшаний король нічого не заподіє

це дитяча фантазія

це природа, а природа не може нічого поганого зробити

Запитання 9

Сюжет у баладі Й.В.Гете "Вільшаний король" розгортається у формі:
варіанти відповідей

монологу

діалогу

розповіді автора


Запитання 10

Який художній прийом використано в поезії Й.В.Гете "Травнева пісня"?
варіанти відповідей


метонімія

психологічний паралелізм

персоніфікація


Запитання 11


Тема балади "Вільшаний король" Й.В. Гете:
варіанти відповідей

страх людини перед таємничими силами природи

віра людини в силу природи

відповідальність людини за втручання у незвіданий світ природи


Запитання 12

Прометей покладає надії на:
варіанти відповідей

богів

на себе

на Зевса
людей

Дистанційне навчання06.09.2023
Тема.Вступ.Літературні жанри і стилі

1.Переглянути навчальні відео і використати матеріал для відповіді на письмове завдання




2. Прочитати стор.7-9,
виконати завдання №,,уміння навчатися'' стор.9(письмово)

Дистанційне навчання 13.09.22 
Тема. Повторення.Джонатан Свіфт.Пригоди Гулівера
1.Переглянути відео за посиланням 


2. Прочитати стор.№№18/23

3.Скласти за зразком

Візитна картка літературного твору

«__________________________________________________»

(назва твору)

Автор___________________________________________________

Рік написання ___________________________

Художній напрям __________________________________




Головні герої та зв’язки між ними 

 Кілька слів про улюбленого героя ________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Улюблена цитата з твору  _______________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Проблеми, порушені у творі, їх актуальність _______________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Екранізації  ___________________________________________________

(рік, режисер, кадри з фільму)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Зв’язок з іншими творами (література, музика, живопис та ін.)

 ___________________________________________

(назва твору, автор, репродукція картини та ін.)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Зв’язок з Україною (якщо є)   ____________________________________

______________________________________________________________

Враження від твору ____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Дистанційне навчання 13.09.23 
Тема. Повторення.Джонатан Свіфт.Пригоди Гулівера
1.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=4YDtJagdKyU&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%BB-%D1%80%D0%B0%F0%9F%93%9D
2. Прочитати стор.№№18/23

Дистанційне навчання 27.09 .23
Тема. Гете.Балади.
1 Переглянути відео

2.Прочитати виразно "Прометей","Вільшаний король"
3.Відповідати на запитання стор.31(заповнити таблицю письмово)
4.стор.25/28 Читати. Відповідати на запитання стор.28(№№1,2(письмово)


Зразки виконання різних видів робіт

Завдання(зразок!! Не повторювати!)

  💥 Створи асоціативний портрет слова фольклор.

Наприклад:

Ф    – фантастика

О   –  обжинкові пісні

Л    легенди

Ь

К  –  казки, колядки, колискові

Л   лірика

О  – опис

Р  – русальні пісні

 ☝  Як виглядає, на твою думку, русалка?  Намалюй  її словесний  портрет.

  👀 Гра «Політ фантазії». На промінчиках «сонечка» напиши слова чи словосполучення, які спадають на думку, коли чуєш слово «колискова».

 

Колискова


 

 Орієнтовні відповіді: зорі, мамина пісня, котик-мурчик,  дитятко,

заглядає вечір, лагідне слово, ніжна мелодія,  …

☝   Назви кольори,  запахи і звуки, які ти уявляєш, читаючи поезію.

Наприклад:

Кольори: зелений, вишневий, голубий, білий …

Звуки : гудуть хрущі, порив вітру, сміх, шелест листя у саду …

Запахи: запах пирогів, які щойно вийняли з печі; аромат  цвіту вишень; свіже повітря у полі…

                                                          «Червона рута»

«Може, десь у лісах

Ти  чар-зілля шукала,

Сонце – руту знайшла

І мене  зчарувала?»

  🙋 Склади  сенкан  зі словом козак.

Наприклад: 

Козак.

Самотній, згорьований.

Шукає, страждає, плаче.

На чужині важко знайти щастя.

Сирота.


Дистанційне навчання 03.03.2023
Твір-роздум на морально-етичну тему за трагедією В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта» або Сервантеса «Дон Кіхот»
1.Скласти план 
2.Підібрати цитати з творів
3.Написати твір самостійно


Дистанційне навчання 08.02.2023
Тема.Шекспір Трагедія,,Ромео і Джульєтта''
1.Переглянути відео

Зробити гроно до характеристики головних героїв

(приклад гроно)
Дистанційне навчання 03.02.2023

Анкета літературного героя

1. Знайомство з героєм (хто? звідки? якого роду?) _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Персонаж епізодичний, другорядний чи головний.
 (необхідне підкреслити)
3. Чи є прототип?
 Якщо так, то хто? ____________________________________________________________________________________________________________________________
4. 
Чи відповідає портрет героя його внутрішньому світові? Аргументуйте. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Характер персонажа (статичний чи динамічний?). Аргументуйте. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Проблеми, які порушує автор через цей образ, їх актуальність. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Мова як засіб самовираження героя. ____________________________

______________________________________________________________
11. Ставлення до нього автора й інших дійових осіб. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Моє сприйняття героя, над чим змусив замислитись. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


 

Візитна картка літературного твору

«__________________________________________________»

(назва твору)

Автор___________________________________________________

Рік написання ___________________________

Художній напрям __________________________________




Головні герої та зв’язки між ними 

 Кілька слів про улюбленого героя ________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Улюблена цитата з твору  _______________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Проблеми, порушені у творі, їх актуальність _______________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Екранізації  ___________________________________________________

(рік, режисер, кадри з фільму)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Зв’язок з іншими творами (література, музика, живопис та ін.)

 ___________________________________________

(назва твору, автор, репродукція картини та ін.)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Зв’язок з Україною (якщо є)   ____________________________________

______________________________________________________________

Враження від твору ____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






Дистанційне навчання 25.01.23
Зразок візитівки письменника
Дистанційне навчання 07.12.22
Тема."Романтизм"
Мої улюблені поети — романтики
(скласти розгорнуту відповідь, навести цитати улюблених творів)





Дистанційне навчання .22
Тема. 







2. Прочитати повість."Чайка...."и прослухати аудіо

3.  матеріали стр. повісті письменника


Дистанційне навчання .22
Тема. Пауло Коельє

1. Познайомитися з писменником, переглянути відео, прочитавши стор.  №№ 

2. Прочитати повість."Алхімік"



Дистанційне навчання .22
Тема. Література ХХ ст. Генріх Бьолль.
1 Познакомитися з пис.,  відео,прочитавши стр.  №№305/313










Дистанційне навчання 
Тема. Шолом Алейхем

1. Подивитись відео 


2. стор. 158-159 (читати, переказувати)
3. стор. 160-161 прочитати й скласти план (письмово)
4. Прочитати текст оповідання "Тев’ є- молочник" або прослухати аудіо книгу https://akniga.org/sholom-aleyhem-teve-molochnik-prudovsky
5. Письмово виконати завдання стор. 162 (компетентності "уміння навчатись" №1,2)

Дистанційне навчання  .20
Тема. Гарпер Лі
1. Подивитись відео 
  
2. стор.  164-165 читати, скласти хронологічну таблицю 
(записати в зошит)
3. стор. 165-167 прочитати, скласти план, підкріплюючи 
пункти цитатами (письмово)

Дистанційне навчання  .20

Завдання за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1XUo7d2aETY3JnuPJIOk-gmQ_9i0uH0EmbIVduLzNwTg/edit?usp=sharing



                                   Дистанційне навчання .
                                      Тема. Ерік Вольф Сігал.

1.     Переглянути відео про письменника  https://www.youtube.com/watch?v=F8HkJjkKJRY

2.     Читати стор.168-173,переказувати, відповідати на запитання стор.173.

3.     Твір ,,Історія кохання прочитати, переказувати, скласти характеристику героям.









Подивитись відео






Подивитись відео


Домашнє завдання:стр 81-90,


Тема. Шолом Алейхем

1. Подивитись відео 

2. стор.158-159 (читати, переказувати)
3. стор.160-161 прочитати й скласти план (письмово)
4. Прочитати текст оповідання "Тев’ є- молочник" або прослухати аудіо книгу https://akniga.org/sholom-aleyhem-teve-molochnik-prudovsky
5. Письмово виконати завдання стор.162 (компетентності "уміння навчатись" №1,2)





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога