9 клас зарубіжна література
Дистанційне навчання 26.02.2024
КР.Тема.Література Відродження
Запитання і вірні відповіді записувати повністю
1. Який ліричний жанр увічнив ім’я Петрарки?
а) сонет; б) мадригал; в) секстина.
2. До кого звернулася по допомогу Джульєтта, коли батько примусив її вийти заміж за Париса (за трагедією Вільяма Шекспіра «Ромео і Джульєтта»)
а) до мамки; б) до аптекаря; в) до брата Лоренцо.
3. Що правило Дон Кіхотові за шолом ( за романом Мігеля де Сервантеса «Дон Кіхот з Ламанчі»)? а) каструля; б) мідниця для гоління; в) казанок.
4. Як галерники віддячили Дон Кіхотові за своє визволення? а) пішли до Тобоса, щоб уславити його перед Дульсінеєю; б) побили його камінням та пограбували; в) чемно подякували і пішли своєю дорогою.
5. Хто висвятив Дон Кіхота в рицарі? а) кастелян; б) король; в) корчмар.
6. Що чи кого Дон Кіхот сприйняв за 30 велетнів і вступив з ними у бій?
а) селян; б) ченців; в) вітряки.
7.Що таке сонет? Що ви знаєте про його основоположника?(розгорнута відповідь)
8. Що означає слово « гуманізм»?(розгорнута відповідь)
9. Розкрийте поняття «вічний образ» на прикладі образу Дон Кіхота (за романом М. де Сервантеса «Дон Кіхот з Ламанчі»)
Дистанційне навчання 28.02.2024
Твір-роздум на морально-етичну тему за трагедією В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта» або за романом М. де Сервантеса «Дон Кіхот»
1.Скласти план
2.Підібрати цитати з творів
3.Написати твір самостійно
Дистанційне навчання 22.01.2023
Вільям Шекспір (1564–1616). Сонет № 66. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва.
Переглянути відео
Вивчити сонет №66 напам'ять
Дистанційне навчання 20.12.23
КР з теми"Нові обрії європейського роману"
Дати відповіді на запитання (запитання та вірні відповіді записувати повністю)
1. Комедія – це …
2. У чому особливості повісті Оноре де Бальзака «Гобсек»?
3. Реалізм – це…
Напишіть есе за однією з тем:
«Сила і влада грошей у людському суспільстві»(за прочитаними творами)
«Чи зробило золото кого-небудь щасливим?» (за прочитаними творами)
1. Хто такий романтичний герой? Охарактеризуйте його.
2. Що вам відомо про збірку «КНИГА ПІСЕНЬ».
3. Яку історію розповів Мазепа королю?
4. Напишіть роздум «Чим мені близький ліричний герой віршів Г. Гейне».
Або
Есе «Тема кохання в ліриці Г. Гейне і Дж. Байрона».
5. Запишіть характерні ознаки романтизму.
6. Що, на вашу думку, уособлює образ Лорелеї у вірші Гейне?
7. Які риси романтичного героя притаманні байронівському Прометеєві?
МІЙ ДУХ ЯК НІЧ...
Я ще вчуваю арфи глас,
Нехай воркує жалібніш
І тішить слух в останній час.
Як ще надія в серці спить,
Її розбудить віщий спів.
Як є сльоза, вона збіжить,
Поки мій мозок не згорів.
Але суворо й смутно грай,
Додай жалю в свій перший звук.
Молю тебе, заплакать дай,
Бо розпадеться серце з мук.
Воно в собі терпить давно,
Давно вже в ньому вщерть образ,
Як не поможе спів, воно
Од мук тяжких порветься враз!
Своєрідність вірша «Мій дух як ніч»:
— жанр — елегія;
— цикл «Єврейські мелодії»;
— джерело — Старий Заповіт;
— ритміко-інтонаційна переривчастість, піднесена лексика;
— ліричний герой — самотня людина, що страждає;
— трагізм світовідчуття ліричного героя, суперечливість його почуттів;
— співець-спаситель як посланець Господа;
— поєднання біблійних мотивів із сучасними авторові.
Питання1
У якому рядку зазначено правильно представників доби Просвітництва?
варіанти відповідей
---Д. Дідро, Ж. Ж. Руссо, Вольтер, Дж. Свіфт, Г. Гейне
----Д.Дідро, Мольєр, Ж. Ж. Руссо, Дж. Свіфт
питання 2
В якій країні зародилося Просвітництво?
варіанти відповідей
Англія
Франція
Італія
Німеччина
Просвітництво - це
варіанти відповідей
Літературний напрям, символом якого є поєднання духовного й тілесного
Ідейно-культурний рух, який грунтувався на вірі в силу людського розуму та знань
Літературний напрям, характерною рисою якого є поєднання реальності та ілюзії
У якому з напрямів літератури митці освітлювали культ почуттів?
варіанти відповідей
реалізм
класицизм
сентименталізм
Просвітництво - це напрям у мистецтві
варіанти відповідей
XVII століття
XVIII століття
XIX століття
XX століття
запитання 6 Нові ознаки просвітницького класицизму XVIII ст. -
варіанти відповідей
Нові ідеї — служіння людству, перетворення суспільства.
Повчальність
Гармонійність будови творів
Які напрямки (стилі) були популярні в епоху Просвітництва?
варіанти відповідей
---просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, рококо
----просвітницький класицизм, сентименталізм, просвітницький реалізм, бароко
-----просвітницький класицизм, сентименталізм, просвітницький реалізм, рококо.
Батько не зважає на переживання сина (в «Травневій пісні» Й.В. Гете), бо вважає, що
варіанти відповідей
вільшаний король нічого не заподіє
це дитяча фантазія
це природа, а природа не може нічого поганого зробити
Сюжет у баладі Й.В.Гете "Вільшаний король" розгортається у формі:
варіанти відповідей
монологу
діалогу
розповіді автора
Який художній прийом використано в поезії Й.В.Гете "Травнева пісня"?
варіанти відповідей
метонімія
психологічний паралелізм
персоніфікація
Тема балади "Вільшаний король" Й.В. Гете:
варіанти відповідей
страх людини перед таємничими силами природи
віра людини в силу природи
відповідальність людини за втручання у незвіданий світ природи
Прометей покладає надії на:
варіанти відповідей
богів
на себе
на Зевса
людей
Візитна картка літературного твору
«__________________________________________________»
(назва твору)
Автор___________________________________________________
Рік написання ___________________________
Художній напрям __________________________________
Головні герої та зв’язки між ними
Кілька слів про улюбленого героя ________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Улюблена цитата з твору _______________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проблеми, порушені у творі, їх актуальність _______________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Екранізації ___________________________________________________
(рік, режисер, кадри з фільму)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зв’язок з іншими творами (література, музика, живопис та ін.)
___________________________________________
(назва твору, автор, репродукція картини та ін.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зв’язок з Україною (якщо є) ____________________________________
______________________________________________________________
Враження від твору ____________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зразки виконання різних видів робіт
Завдання(зразок!! Не повторювати!)
💥 Створи асоціативний портрет слова фольклор.
Наприклад:
Ф – фантастика
О – обжинкові пісні
Л – легенди
Ь
К – казки, колядки, колискові
Л – лірика
О – опис
Р – русальні пісні
☝ Як виглядає, на твою думку, русалка? Намалюй її словесний портрет.
👀 Гра «Політ фантазії». На промінчиках «сонечка» напиши слова чи словосполучення, які спадають на думку, коли чуєш слово «колискова».
Колискова |
Орієнтовні відповіді: зорі, мамина пісня, котик-мурчик, дитятко,
заглядає вечір, лагідне слово, ніжна мелодія, …
☝ Назви кольори, запахи і звуки, які ти уявляєш, читаючи поезію.
Наприклад:
Кольори: зелений, вишневий, голубий, білий …
Звуки : гудуть хрущі, порив вітру, сміх, шелест листя у саду …
Запахи: запах пирогів, які щойно вийняли з печі; аромат цвіту вишень; свіже повітря у полі…
«Червона рута»
«Може, десь у лісах
Ти чар-зілля шукала,
Сонце – руту знайшла
І мене зчарувала?»
🙋 Склади сенкан зі словом козак.
Наприклад:
Козак.
Самотній, згорьований.
Шукає, страждає, плаче.
На чужині важко знайти щастя.
Сирота.
Анкета літературного героя
1. Знайомство з героєм (хто? звідки? якого роду?) _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Персонаж епізодичний, другорядний чи головний. (необхідне підкреслити)
3. Чи є прототип? Якщо так, то хто? ____________________________________________________________________________________________________________________________
4. Чи відповідає портрет героя його внутрішньому світові? Аргументуйте. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Характер персонажа (статичний чи динамічний?). Аргументуйте. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Проблеми, які порушує автор через цей образ, їх актуальність. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Мова як засіб самовираження героя. ____________________________
______________________________________________________________
11. Ставлення до нього автора й інших дійових осіб. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Моє сприйняття героя, над чим змусив замислитись. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Візитна картка літературного твору
«__________________________________________________»
(назва твору)
Автор___________________________________________________
Рік написання ___________________________
Художній напрям __________________________________
Головні герої та зв’язки між ними
Кілька слів про улюбленого героя ________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Улюблена цитата з твору _______________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проблеми, порушені у творі, їх актуальність _______________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Екранізації ___________________________________________________
(рік, режисер, кадри з фільму)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зв’язок з іншими творами (література, музика, живопис та ін.)
___________________________________________
(назва твору, автор, репродукція картини та ін.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зв’язок з Україною (якщо є) ____________________________________
______________________________________________________________
Враження від твору ____________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Подивитись відео
2. стор. 158-159 (читати, переказувати)
3. стор. 160-161 прочитати й скласти план (письмово)
4. Прочитати текст оповідання "Тев’ є- молочник" або прослухати аудіо книгу https://akniga.org/sholom-aleyhem-teve-molochnik-prudovsky
5. Письмово виконати завдання стор. 162 (компетентності "уміння навчатись" №1,2)
Завдання за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1XUo7d2aETY3JnuPJIOk-gmQ_9i0uH0EmbIVduLzNwTg/edit?usp=sharing
1. Переглянути відео про письменника https://www.youtube.com/watch?v=F8HkJjkKJRY
2. Читати стор.168-173,переказувати, відповідати на запитання стор.173.
3. Твір ,,Історія кохання” прочитати, переказувати, скласти характеристику героям.
Подивитись відео
2. стор.158-159 (читати, переказувати)
3. стор.160-161 прочитати й скласти план (письмово)
4. Прочитати текст оповідання "Тев’ є- молочник" або прослухати аудіо книгу https://akniga.org/sholom-aleyhem-teve-molochnik-prudovsky
5. Письмово виконати завдання стор.162 (компетентності "уміння навчатись" №1,2)
Комментарии
Отправить комментарий